مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 16:002021-11-17اقتصادي

1410 جشن مقام سازی مسکن روستایی را برگزار می کنیم


براساس برنامه ریزی سالانه 200 هزار واحد مسکونی مناطق روستایی کشور باید نوسازی شوند و با تداوم این روند در سال 1410 جشن مقاوم سازی مناطق مسکونی روستاهای کشور را برگزار می کنیم.

- ایسنا/گیلان رییس بنیاد مسکن اضافه کرد: براساس برنامه ریزی سالانه 200 هزار واحد مسکونی مناطق روستایی کشور باید نوسازی شوند و با تداوم این روند در سال 1410 جشن مقاوم سازی مناطق مسکونی روستاهای کشور را برگزار می کنیم.

اکبر نیکزاد در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از پرداخت وام 200 میلیون تومانی برای ساخت منازل مسکونی روستایی خبر داد و در مورد باز پرداخت تسهیلات روستایی اظهار کرد: این تسهیلات با سود پنج درصد و اقساط حدود یک میلیون و 400 هزار تومان است و ضمانت به صورت سفته زنجیره ای سه نفره و بازپرداخت 20 ساله به روستاییان پرداخت خواهد شد.

وی از همراهی بانک های عامل تشکر و قدردانی کرد و خواستار تداوم پرداخت تسهیلات برای نوسازی منازل مسکونی روستاییان شد و عنوان کرد: بر طبق آمار در سال 1384 فقط هفت درصد مسکن مناطق روستایی نوساز بود و آمار امروز حاکی است که 50 درصد مناطق مسکونی در روستاهای کشور نوسازی شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی سالانه 200 هزار واحد مسکونی مناطق روستایی کشور باید نوسازی شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1410 جشن مقام سازی مسکن روستایی را برگزار می کنیم

1410 جشن مقام سازی مسکن روستایی را برگزار می کنیم